Czaszka (ang.skull) jest oznaczeniem gracza, który zaatakował inną osobę, która nie ma czaszki. Czaszka jest wyświetlana przy imieniu gracza. W grze występują 4 rodzaje czaszek: - Biała czaszka - tę czaszkę otrzymują gracze, którzy zaatakują inną osobę, nieoznaczoną czaszką. Biała czaszka widoczna jest dla wszystkich graczy. Oznacza, że dana osoba była w ostatnim czasie agresywna. Znika ona dopiero gdy minie czas blokady wylogowania (logout block).
- Czerwona czaszka - gracz, który zabije 3 nieoznaczonych graczy w ciągu doby (24 godziny), 5 w ciągu tygodnia lub 10 w ciągu miesiąca (30 dni), zostanie oznaczony czerwoną czaszką na czas 30 dni. To oznaczenie powoduje, że w momencie śmierci postać straci wszystkie przedmioty, które ma ze sobą (w tej sytuacji nie pomoże nawet Amulet of Loss, który zapobiega utracie przedmiotów przy śmierci). Jeśli limit zabójstw do otrzymania czerwonej czaszki zostanie przekroczony podwójnie, postać zbanowana (zablokowana). Zbyt wiele banów doprowadzi do usunięcia konta.
- Żółta czaszka - jest to dość nietypowe oznaczenie, ponieważ nie jest widoczne dla wszystkich graczy. Tą czaszkę dostaje gracz, który zaatakuje innego gracza, oznaczonego czaszką. Żółta czaszka widoczna jest tylko dla gracza atakowanego i oznacza, że jego napastnik zaatakował go pierwszy i ofiara ma prawo się bronić. Zabicie gracza z żółtą czaszką nie jest karane, tak jak zabicie gracza z każdym innym kolorem czaszki.
- Zielona czaszka - kolejne nietypowe oznaczenie. Widzą je wszyscy gracze, którzy należą do jednej drużyny (party). Zielona czaszka nie jest widoczna dla graczy spoza drużyny. System drużyn został wprowadzony, aby ułatwić graczom wspólne polowania. Służy też do pojedynków między graczami.
|