Oznaczenie | Opis |
1 | Imperator Kruzak |
2 | Schronienie i droga ucieczki dla Imperatora. Można tędy spaść odrazu na poziom 0 |
3 | Skarpiec Imperatora, zawiera wiele słynnych skarbów. |
M | Gildia Czarodziejów, NPC Etzel oraz wejście do Biblioteki |
4 | Baraki. NPC Tulf i wejście do baraków właściwych (kilka niebezpiecznych krasnoludów piętro wyżej) |
6 | Arena walk |
d | Depo i poczta, NPC Lokur |
K | Gildia rycerzy, NPC Duria |
B | Bank i jubiler, NPC Tezila |
7 | Sklep z ekwipunkiem, NPC Bezil, NPC Nezil |
8 | Sklep z bronią, NPC Uzgod |
9 | Sklep ze zbrojami, NPC Kroox |
10 | Karczma, NPC Jimbin, NPC Maryza |
11 | Farma Rotwormów, NPC Humgolf |
12 | Wejście do miasta |
C | Zejście do portalu. Wejdź w niego, a staniesz się mieszkańcem miasta |
T | Świątynia |
13 | Zejście do Technomancera, NPC Talphion |
14 | Farmy grzybów |
15 | Browar. Tu robione jest piwo z grzybów |
16 | Drużyna Dzikich Toporów (żadnych NPC) |
17 | Sale zabaw (Szachy, Kółko i krzyżyk itp.) |
18 | Droga do łodzi parowej, stamtąd można dostać się na Cormaye. Jeśli dobrze pójdziesz, po drodze tylko zwykłe krasnoludy, jeśli źle, równierz Soldiry i Guardy, więc uważaj. |